Integrujemy ocenę NPS pozyskaną z różnych punktów kontaktu z klientem za pomocą narzędzi takich jak: kody QR, call center, e-mail, SMS, Viber, powiadomienia push
Umożliwiamy identyfikację potrzeb i oczekiwań klientów za pomocą szytych na miarę ankiet
Lojalny klient sprowadza do firmy co najmniej 10 nowych klientów
Budujemy proces doskonalenia obsługi klienta w firmie, przeprowadzamy szkolenia dla pracowników
Monitorujemy wzmianki o Twojej firmie i konkurencji w ponad 40 000 witrynach, w tym również w mediach społecznościowych
Dzięki segmentacji klientów w systemie Revisior masz możliwość analizy potrzeb różnych grup klientów. Możesz elastycznie wybierać parametry monitorowania (okres, typ komunikatu, ocena, lokal, itp.)
Pomożemy Ci prowadzić własny call center, dzięki któremu Twoja firma będzie skuteczniej targetowała klientów
Nasz chatbot informuję Cię od razu o nowych opiniach, a Ty możesz natychmiast sprawdzić je w panelu monitorowania w systemie Revisior.
Dokonujemy ewaluacji procesów biznesowych i w celu poprawienia jakości, proponujemy rozwiązania usprawniające obsługę
Liczba kodów QR w jednej lokalizacji nie jest ograniczona.
Kiedy negatywna opinia nie będzie publikowana publicznie?
Obsługa klienta jest jednym z najważniejszych aspektów w każdej branży, dlatego korzystanie z Revisior sprawdzi się każdej z nich (sklepy internetowe, restauracje, salony kosmetyczne itp.).
Skontaktujemy sie z Toba w ciagu 10 minut w godzinach pracy.
Pracujemy od 9-00 do 20-00.
Badz na biezaco z nowosciami
z opisem uslug, przykladami uzycia i wskaznikami, ktore udalo sie nam osiagnac?