Integrujemy ocenę NPS pozyskaną z różnych punktów kontaktu z klientem za pomocą narzędzi takich jak: kody QR, call center, e-mail, SMS, Viber, powiadomienia push
Umożliwiamy identyfikację potrzeb i oczekiwań klientów za pomocą szytych na miarę ankiet
Lojalny klient sprowadza do firmy co najmniej 10 nowych klientów
Budujemy proces doskonalenia obsługi klienta w firmie, przeprowadzamy szkolenia dla pracowników
Monitorujemy wzmianki o Twojej firmie i konkurencji w ponad 40 000 witrynach, w tym również w mediach społecznościowych
Dzięki segmentacji klientów w systemie Revisior masz możliwość analizy potrzeb różnych grup klientów. Możesz elastycznie wybierać parametry monitorowania (okres, typ komunikatu, ocena, lokal, itp.)
Nasz chatbot informuję Cię od razu o nowych opiniach, a Ty możesz natychmiast sprawdzić je w panelu monitorowania w systemie Revisior.
Umożliwiamy opcję przelewów napiwku bezpośrednio na kartę pracownika. To idealne rozwiązanie dla lokali gastronomicznych, gdy Twój klient nie posiada gotówki!
Revisior posiada adaptacyjne menu online, przyciski wezwania personelu, czat do komunikacji z klientami
Skontaktujemy sie z Toba w ciagu 10 minut w godzinach pracy.
Pracujemy od 9-00 do 20-00.
Badz na biezaco z nowosciami
z opisem uslug, przykladami uzycia i wskaznikami, ktore udalo sie nam osiagnac?