Ceny usługi
Revisior service box
LIGHT
€ 70
< 100
Liczba recenzji/miesiąc
  • 1 kwestionariusz;
  • 1 kanał informacji zwrotnej;
  • kwestionariusze do ankiet;
  • konto osobiste do zbierania opinii;
  • podstawowe pulpity nawigacyjne.
START
€ 350
101-500
Liczba recenzji/miesiąc
  • nieograniczona liczba kwestionariuszy;
  • nieograniczone kanały zbierania opinii (QR, mailing, SMS, widget itp.);
  • system przetwarzania opinii;
  • automatyczne odpowiadanie klientom;
  • zaawansowane pulpity nawigacyjne i analityka usług w kontekście struktury firmy;
  • kontrola SLA;
  • analiza semantyczna tekstu;
  • comiesięczne raportowanie NPS;
  • osobisty menedżer;
  • dodatkowe funkcje (menu online, porady, benchmarki itp.);
  • API i integracja.
STANDART
€ 700
501-1000
Liczba recenzji/miesiąc
  • nieograniczona liczba kwestionariuszy;
  • nieograniczone kanały zbierania opinii (QR, mailing, SMS, widget itp.);
  • system przetwarzania opinii;
  • automatyczne odpowiadanie klientom;
  • zaawansowane pulpity nawigacyjne i analityka usług w kontekście struktury firmy;
  • kontrola SLA;
  • analiza semantyczna tekstu;
  • comiesięczne raportowanie NPS;
  • osobisty menedżer;
  • dodatkowe funkcje (menu online, porady, benchmarki itp.);
  • API i integracja.
PRO
€ 1000
1001-5000
Liczba recenzji/miesiąc
  • nieograniczona liczba kwestionariuszy;
  • nieograniczone kanały zbierania opinii (QR, mailing, SMS, widget itp.);
  • system przetwarzania opinii;
  • automatyczne odpowiadanie klientom;
  • zaawansowane pulpity nawigacyjne i analityka usług w kontekście struktury firmy;
  • kontrola SLA;
  • analiza semantyczna tekstu;
  • comiesięczne raportowanie NPS;
  • osobisty menedżer;
  • dodatkowe funkcje (menu online, porady, benchmarki itp.);
  • API i integracja.
Dodatkowo należy uwzględnić podatek VAT i podatki lokalne.
Koszt wiadomości (Viber, SMS, e-mail) jest płatny osobno, zgodnie z taryfą dostawcy. Wysyłka jest realizowana zarówno za pośrednictwem Revisior, jak i po stronie klienta za pośrednictwem API.
Możliwe jest łączenie różnych kanałów wiadomości/powiadomień w ramach jednego pakietu.
Zacznij korzystać z Revisior w 24 godziny
Wyślij zgłoszenie, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą w zaledwie kilka minut i opowie Ci o możliwościach Revisior dla Twojej firmy!
Revisior - to więcej niż tylko QR
Kompleksowa informacja zwrotna

Integrujemy ocenę NPS pozyskaną z różnych punktów kontaktu z klientem za pomocą narzędzi takich jak: kody QR, call center, e-mail, SMS, Viber, powiadomienia push

Podtrzymujemy lojalność klientów

Umożliwiamy identyfikację potrzeb i oczekiwań klientów za pomocą szytych na miarę ankiet

Zwiększamy zysk dzięki poleceniom Twojego klienta

Lojalny klient sprowadza do firmy co najmniej 10 nowych klientów

Dajemy dostęp do systemu mierzącego NPS

Budujemy proces doskonalenia obsługi klienta w firmie, przeprowadzamy szkolenia dla pracowników

Dbamy o Twoją reputację

Monitorujemy wzmianki o Twojej firmie i konkurencji w ponad 40 000 witrynach, w tym również w mediach społecznościowych

Segmentacja i analityka

Dzięki segmentacji klientów w systemie Revisior masz możliwość analizy potrzeb różnych grup klientów. Możesz elastycznie wybierać parametry monitorowania (okres, typ komunikatu, ocena, lokal, itp.)

Szybkie powiadamianie o opinii i odpowiedź dla klienta

Nasz chatbot informuję Cię od razu o nowych opiniach, a Ty możesz natychmiast sprawdzić je w panelu monitorowania w systemie Revisior.

Napiwek dla pracowników poprzez kod QR

Umożliwiamy opcję przelewów napiwku bezpośrednio na kartę pracownika. To idealne rozwiązanie dla lokali gastronomicznych, gdy Twój klient nie posiada gotówki!

Bezkontaktowa obsługa QR

Revisior posiada adaptacyjne menu online, przyciski wezwania personelu, czat do komunikacji z klientami

Ta strona korzysta z plików cookie. Pliki cookie są wymagane do prawidłowego działania strony.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj.
Klikając przycisk „Zgadzam się”, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie.
Zgadzać się