REVISIOR to niezależny międzynarodowy serwis, który gromadzi autentyczne opinie na temat instytucji i firm. Pomagamy właścicielom firm spojrzeć na ich produkty i usługi oczami klientów.
O firmie
System Revisior można zintegrować z dowolnym CMS. Po wstawieniu prostego kodu na Twojej stronie pojawi się widget. Jeśli nie masz strony internetowej, utworzymy spersonalizowaną stronę instytucji w Revisior.
Następnie generujemy kod QR i krótki link. Możesz udostępnić go klientom (zostawić naklejki na stole, wydrukować standy na stoliki, wysłać e-mailem) i otrzymać informację zwrotną. Poprzez swoje konto osobiste w serwisie będziesz mógł zbierać statystyki na podstawie otrzymanych komentarzy i wysyłać odpowiedzi do klientów.
Kto skorzysta z Revisor? Najczęściej kontaktują się z nami właściciele kawiarni, restauracji i sklepów. Ale cieszymy się widząc w naszych szeregach wszystkich, którzy sprzedają towary i usługi: hotele, salony piękności, centra medyczne, biura podróży, prywatnych przedsiębiorców.
Usługa pracy z recenzjami jest przydatna zarówno dla początkujących, jak i tych, którzy już ugruntowali swoją pozycję na rynku. W pierwszym przypadku otrzymasz obiektywną informację zwrotną na temat swojej pracy. W drugiej możesz śledzić reakcje klientów: czy podobało ci się nowe danie szefa kuchni? Czy administrator jest uprzejmy? Czy lekarz jest uważny?
Zasada: Tylko uczciwe recenzje Publikujemy wszystkie odpowiedzi – zarówno pochwalne, jak i negatywne. Najważniejsze, że pochodzą od prawdziwych gości. Aby wszystko było przejrzyste i uczciwe, my:
1. Identyfikujemy i blokujemy fałszywe recenzje . 2. O negatywnych opiniach informujemy administratora
Obecnie otrzymujemy około 300 recenzji tygodniowo. Przed opublikowaniem recenzji na stronie czytamy każdą z nich. Jeśli zauważymy oznaki, że komentarz może być niewiarygodny, sugerujemy kontakt z klientem i zadanie kilku pytań dodatkowych: o której godzinie odwiedził placówkę? Kto go obsługiwał? Jaki był rezultat? Często fałszywi recenzenci pozostawiają nieprawidłowy numer telefonu lub mylą się udzielając odpowiedzi.
Kiedy firma otrzymuje niską ocenę, dzwonimy do jej managera, aby mógł szybko ustosunkować się do uwag klienta. Jeśli potrzebujesz pomocy w doborze odpowiedniego słownictwa, aby wyjaśnić sytuację lub przeprosić - możemy Ci pomóc.
Tak czy inaczej - wszystkie prawdziwe komentarze, zarówno pozytywne jak i negatywne, trafiają na stronę z recenzjami.
Contract with Burger King, investment by Petr Chernishov and USF.
Revisior is a platform for feedback from Ukrainian businessmen. Investor Petro Chernyshov wrote on Facebook about the paths of a startup from creation to the first investments.
Petr Chernyshov invested in Revisior feedback service
The largest president of Kyivstar, Petro Chernishov, spoke about one of his private investments. Chernishov got involved in the call service with Revisior