jest to całkowity przychód firmy uzyskany od jednego klienta w ciągu całego czasu współpracy z nim
Integrujemy ocenę NPS pozyskaną z różnych punktów kontaktu z klientem za pomocą narzędzi takich jak: kody QR, call center, e-mail, SMS, Viber, powiadomienia push
Umożliwiamy identyfikację potrzeb i oczekiwań klientów za pomocą szytych na miarę ankiet
Lojalny klient sprowadza do firmy co najmniej 10 nowych klientów
Budujemy proces doskonalenia obsługi klienta w firmie, przeprowadzamy szkolenia dla pracowników
Monitorujemy wzmianki o Twojej firmie i konkurencji w ponad 40 000 witrynach, w tym również w mediach społecznościowych
Dzięki segmentacji klientów w systemie Revisior masz możliwość analizy potrzeb różnych grup klientów. Możesz elastycznie wybierać parametry monitorowania (okres, typ komunikatu, ocena, lokal, itp.)
Nasz chatbot informuję Cię od razu o nowych opiniach, a Ty możesz natychmiast sprawdzić je w panelu monitorowania w systemie Revisior.
Umożliwiamy opcję przelewów napiwku bezpośrednio na kartę pracownika. To idealne rozwiązanie dla lokali gastronomicznych, gdy Twój klient nie posiada gotówki!
Revisior posiada adaptacyjne menu online, przyciski wezwania personelu, czat do komunikacji z klientami
Obsługa klienta jest jednym z najważniejszych aspektów w każdej branży, dlatego korzystanie z Revisior sprawdzi się każdej z nich (sklepy internetowe, restauracje, salony kosmetyczne itp.).
Średni współczynnik konwersji dla opinii przez QR w przypadku naszych klientów wynosi 4-15%. Wielu klientów pozytywnie postrzega takie narzędzie i chętnie udziela informacji.
Zapewniamy kompleksowe rozwiązanie w zakresie zbierania opinii: mailingi przez Viber, SMS, e-mail, opinie z mediów społecznościowych, Google, integracja z Twoją aplikacją mobilną, sklepem internetowym.
Skontaktujemy sie z Toba w ciagu 10 minut w godzinach pracy.
Pracujemy od 9-00 do 20-00.
Badz na biezaco z nowosciami
z opisem uslug, przykladami uzycia i wskaznikami, ktore udalo sie nam osiagnac?