IDENTYFIKUJ.
udoskonalaj.
ZARABIAJ.
System Revisior umożliwi Ci poprawę wskaźników biznesowych: Revisior
+ 22%
ponownych zamówień
+ 20%
wyższe obroty
- 30%
koszty marketingowe
*na podstawie danych partnerów korzystających z Revisior
System zarządzania opiniami i mierzenia NPS, który pomaga zwiększać zyski i wskaźnik

jest to całkowity przychód firmy uzyskany od jednego klienta w ciągu całego czasu współpracy z nim

Zbieraj opinie
Dzięki Revisior zdobędziesz wiarygodne opinii klientów o Twom biznesie. Korzystaj z elastycznych form kontaktu z klientami: SMS, e-mail, komunikatory, push powiadomienia czy kody QR dla stacjonarnych biznesów.
Zyskuj nowych klientów
Identyfikuj potrzeby różnych segmentów rynku, aby lepiej zrozumieć potrzeby poszczególnych klientów. Dostosowuj produkt do specyficznych oczekiwań odbiorców i zwiększaj zyski.
Szybko reaguj
Revisior natychmiast poinformuje o każdej otrzymanej opinii i pomoże rozwiązać problem klienta.
Benchmarking
Porównaj swoje wskaźniki jakości usług w stosunku do innych firm.
Ponad 150 firm zwiększyło już lojalność klientów wobec swojej marki dzięki Revisior
Wśród nich ponad 90 firm z segmentu MŚP (małych i średnich przedsiębiorstw)
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
Revisior dla MŚP
01
Klienci mają możliwość wyrażenia opinii poprzez różne kanały komunikacji z firmą
  • Za pomocą kodów QR znajdujących się w punktach sprzedaży
  • Widżet na stronie internetowej
  • Viber / SMS / Email lub powiadomienia push
02
Natychmiast otrzymujesz prawdziwą informację zwrotną
  • W wybranym komunikatorze
  • Dedykowane konto w systemie Revisior
03
Rozwiązujesz problemy klientów, zwiększasz sprzedaż i obniżasz wskaźnik rezygnacji
  • Błyskawiczna informacja zwrotna i odpowiedź dla klienta
  • Analizuj problemy klientów, usprawniaj procesy biznesowe i angażuj nowych klientów
Z Revisior wszystkie informacje o potrzebach klienta są znane i łatwo dostępne
W Twoim panelu użytkownika znajdziesz pełną analizę opinii, nagrania rozmów z klientami, oceny, statystyki lojalności i wskaźnik NPS. To miejsce, w którym nic Cię nie omija, otrzymujesz wiarygodną i kompleksową informację od klientów na temat Twojego biznesu.
Prawdziwe opinie, oceny, sugestie i problemy. Wszystko to, o czym zwykle milczą sprzedawcy, menedżerowie i kelnerzy.
Wygodny dashboard prezentujący analizy i statystyki w przystępnej formie
To tutaj masz możliwość udzielenia odpowiedzi na opinię klienta, zareagowania na zgłoszony problem lub podziękowania klientowi za opinię.
Revisior – to omnichannelowy system do zbierania informacji zwrotnych i monitorowania jakości usług
Kompleksowa informacja zwrotna

Integrujemy ocenę NPS pozyskaną z różnych punktów kontaktu z klientem za pomocą narzędzi takich jak: kody QR, call center, e-mail, SMS, Viber, powiadomienia push

Podtrzymujemy lojalność klientów

Umożliwiamy identyfikację potrzeb i oczekiwań klientów za pomocą szytych na miarę ankiet

Zwiększamy zysk dzięki poleceniom Twojego klienta

Lojalny klient sprowadza do firmy co najmniej 10 nowych klientów

Dajemy dostęp do systemu mierzącego NPS

Budujemy proces doskonalenia obsługi klienta w firmie, przeprowadzamy szkolenia dla pracowników

Dbamy o Twoją reputację

Monitorujemy wzmianki o Twojej firmie i konkurencji w ponad 40 000 witrynach, w tym również w mediach społecznościowych

Segmentacja i analityka

Dzięki segmentacji klientów w systemie Revisior masz możliwość analizy potrzeb różnych grup klientów. Możesz elastycznie wybierać parametry monitorowania (okres, typ komunikatu, ocena, lokal, itp.)

Szybkie powiadamianie o opinii i odpowiedź dla klienta

Nasz chatbot informuję Cię od razu o nowych opiniach, a Ty możesz natychmiast sprawdzić je w panelu monitorowania w systemie Revisior.

Napiwek dla pracowników poprzez kod QR

Umożliwiamy opcję przelewów napiwku bezpośrednio na kartę pracownika. To idealne rozwiązanie dla lokali gastronomicznych, gdy Twój klient nie posiada gotówki!

Bezkontaktowa obsługa QR

Revisior posiada adaptacyjne menu online, przyciski wezwania personelu, czat do komunikacji z klientami

Oblicz koszt usługi Revisior
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vel a, vestibulum auctor vitae velit est, nec ipsum malesuada. Facilisis purus senectus vitae dignissim posuere.
Zacznij korzystać z Revisior w 24 godziny
Wyślij zgłoszenie, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą w zaledwie kilka minut i opowie Ci o możliwościach Revisior dla Twojej firmy!
FAQ - czesto zadawane pytania

Obsługa klienta jest jednym z najważniejszych aspektów w każdej branży, dlatego korzystanie z Revisior sprawdzi się każdej z nich (sklepy internetowe, restauracje, salony kosmetyczne itp.).

Średni współczynnik konwersji dla opinii przez QR w przypadku naszych klientów wynosi 4-15%. Wielu klientów pozytywnie postrzega takie narzędzie i chętnie udziela informacji.

Zapewniamy kompleksowe rozwiązanie w zakresie zbierania opinii: mailingi przez Viber, SMS, e-mail, opinie z mediów społecznościowych, Google, integracja z Twoją aplikacją mobilną, sklepem internetowym.

Chcemy pomagac nie tylko prywatnemu biznesowi i jego klientom. Nasza misja jest stworzenie sprawiedliwego serwisu informacji zwrotnej w roznych branzach na terenie calej Ukrainy. Dlatego Revisior jest dostepny za darmo dla organizacji publicznych, takich jak uniwersytety, przychodnie, zaklady transportu publicznego.

Obecnie serwis najbardziej aktywnie funkcjonuje w Kijowie, Lwowie i Zytomierzu. Do konca 2019 roku planujemy objac nim placowki w wielu innych miastach Ukrainy.

Naszym celem jest, aby dzieki Revisior kawa w kawiarniach byla pyszna, pokoje hotelowe czyste, a autobusy miejskie bezpieczne. Jesli chcesz wiedziec, co klienci mysla o Twojej firmie, zapraszamy!

Ta strona korzysta z plików cookie. Pliki cookie są wymagane do prawidłowego działania strony.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj.
Klikając przycisk „Zgadzam się”, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie.
Zgadzać się